Betrouwbaarheid


Hoge beschikbaarheid
Steeds meer bedrijven, hun leveranciers, klanten en relaties communiceren online. En communicatie tussen vestigingen en aantal thuiswerkers neemt dagelijks toe. Beschikbaarheid van het netwerk is daarom essentieel. KPN garandeert een beschikbaarheid van maar liefst 99,9%. Zeven dagen per week, 24 uur per dag.

Service Level Agreement
Voor extra zekerheid op het Zakelijk Internet gedeelte kunt u een uitgebreid Service Level Agreement (SLA) afsluiten. Met de uitgebreide SLA heeft u bijvoorbeeld 7×24 toegang tot de helpdesk en worden storingen 7×24 en binnen 8 klokuren hersteld.

Veilig netwerk
Zakelijk Glas van KPN maakt gebruik voor transport van data via Ethernet, een netwerkprotocol voor gebruik binnen lokale netwerken. Dit protocol staat garant voor een veilig glasvezelnetwerk waarbij betrouwbaarheid en kwaliteit op een zeer hoog niveau staat. Daarnaast is het vrijwel onmogelijk om een glasvezelverbinding ‘af te tappen’.