90 mins of Fiber & Lunch een succes!

90 mins of Fiber & Lunch een succes!

Veenendaal, 6 december

Lange rijen auto’s bij DPD aan de Kazemat in Veenendaal verraadde al dat er een bijzondere bijeenkomst zou plaatsvinden. Wanneer vele ondernemers samenkomen is een voordeel te behalen; in dit geval was dit een bijeenkomst met een interessant onderwerp voor ondernemers, georganiseerd door KPN en haar businesspartner SB Groep uit Veenendaal.

SB Groep en KPN hebben door middel van een vraagbundelingsactie Zakelijk Glasvezel voor 7 bedrijventerreinen in Veenendaal, bereikt dat alle terreinen voorzien zijn van een glasvezelinfrastructuur. Om en nabij 800 ondernemers hebben nu de mogelijkheid om de keuze te maken voor een snelle en betrouwbare glasvezelverbinding. Om de eerste aansluiting tezamen te vieren en daarbij geïnteresseerden te informeren over de meerwaarde van glasvezel is de bijeenkomst “90 mins of Fiber & Lunch” georganiseerd.

Ongeveer 70 personen zijn aanwezig geweest bij “90 mins of Fiber & Lunch, waarbij zoals de naam al aangeeft de ondernemers onder het genot van een lunch welkom geheten werden door de voorzitter van Het Platform Bedrijventerreinen René van Holsteijn. Vervolgens heeft Sales Manager Alexander ter Meulen van SB Groep een interessante presentatie gehouden over de meerwaarde van glasvezel en kansen in de toekomst. Ten slotte heeft VolkerWessels in persoon van Jo Huisman de opleveringsprocedures gedeeld. Afsluitend is daarbij de 1ste aansluiting op het glasvezelnetwerk live aan de ondernemers gedemonstreerd. Lokale media was present en zelfs een cameraploeg van televisiezender RTL7.

De bijeenkomst heeft de ondernemers die de keuze al gemaakt hadden voor glasvezel, informatie gegeven over de fases in de oplevering en verdere mogelijkheden geboden met hun glasvezelverbinding. Geïnteresseerden in het aanbod hebben te horen gekregen waarom zij de keuze zouden moeten maken voor Glasvezel van KPN.

Al met al een zeer vruchtbare bijeenkomst waar naar verwachting mooie kansen uit zullen komen en zeker niet onbelangrijk de nieuwe klanten van KPN een impressie hebben gekregen van een dergelijk project en weten waar zij aan toe zijn de komende periode tijdens de aansluitingen.